:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Wednesday 19 August 2009

Untuk Mama

gambar masa hari pertunangan saya 2 bulan lepas

Ok, ini entri khas buat ibu tercinta sempena ulangtahun yg ke-52 hari ini. Ha, hampir terlupa. Nasib baik hanset dah setkan reminder. Dalam kepala ni masih lagi tengah pikir nak buat apa petang ni. Hadiah memang xbeli lagi la, sebab baru nak recover dari demam kan. Tapi biasanya kami buat makan-makan je pun. Cuma harini Fuad xde, sebab kat Ipoh. So, cam xbaper nak best la pulak...

Walaupun saya dan Mama selalu berbalah pendapat, tapi saya tetap sayang beliau. Memang saya ni degil+keras kepala. Lagi-lagi kalau dengan Mama. Ada je perkara yang buat kami berbalah. Kadang-kadang tu rasa kelakar pun ada. Saya cuba untuk mengurangkan situasi-situasi yang bakal membawa kepada perbalahan antara kami berdua. Yelah lagi pula, tak lama je lagi, saya bakal menjadi isteri orang. Saya akan tinggal bersama suami kan... Memanglah rasa cam berat. Yelah, dah hidup bersama lebih 26tahun. Saya pun tak tau camne la kehidupan saya nanti...

Ala, tersedih plak... Dahlah... Kang ada lak yang banjir kat sini....






glitter-graphics.com

No comments: