:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Friday 24 July 2009

Jurnal 2 Hati : 002 - Warna Tema

Tadi saya melihat-lihat ke blog 'The Perfect Palette', mahu lihat cantik atau tidak gabungan warna tema yang saya inginkan untuk majlis saya nanti...
Ok, untuk Majlis Nikah, warna yang sudah ditetapkan dan telahpun dipersetujui oleh En. Usul...



Saya gabungkan dua warna - krim (ivory) & gold. Cantik tak?

Kemudian untuk majlis bertandang di tempat saya, mama mahu sangat menggunakan warna hijau. Takpelah, sebagai anak yang baik, saya ikut sahaja. Walaupun sebenarnya, warna hijau tak pernah ada dalam kamus hidup saya. Tapi, kami masih lagi memilih-milih hijau yang bagaimana. Mama mahukan hijau lumut. Saya pula fikir, warna apa yang sesuai untuk digabungkan dengan warna hijau? Hijau pun ada banyak jenis kan... Boleh tengok kat bawah ni...




Kalau saya gabungkan dengan warna kegemaran saya, 'pink', cantik gak kan... mmm...







glitter-graphics.com

No comments: