:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Saturday 23 May 2009

Menghitung Hari : Nota 02

Petang tadi saya ke butik tempat saya menyewa pakaian untuk 'my big day' nanti. Hari itu, saya bayar RM 100 je untuk deposit. Ingatkan mahu habiskan bayar. Tapi Lissa xmahu pula. Katanya, masa majlis, sebelum 'make-up', baru bayar. Duit tu buat semangat katanya. Boleh? Saya takut, nanti saya yang terlupa. Camne tu? Meroyan la dia karang. Hahaha!

Baru sekejap tadi, sambil menonton Cerekarama, saya selesaikan membuat reben-reben kecil untuk diselitkan pada cenderahati nanti. Lepas maghrib tadi, tiba-tiba datang lak idea. Bahan-bahan pun dah ada, so trus la buat kan. Bukan susah sangat pun...

Kira-kira hantaran tu ada satu je lagi tak siap.
-->Senarai Semak:
  1. Sireh junjung - 1 hari sblm majlis baru buat
  2. Aksesori wangian - done!
  3. Tuala mandi - done!
  4. Sejadah - done!
  5. Kain baju melayu - esok baru nk buat (hehehe)
  6. Kain pelikat & kain ela (untuk bakal mertua) - done!
  7. Kek - sponsor by Ja'a
  8. Coklat - sponsor by Kak Ain
  9. Buah-buahan - sehari sblm majlis baru buat
Tinggal sket je lagi kan. Tapi saya rasa hantaran tu macam cincai2 je. Segan pulak nak bagi orang tengok. Saya tgk2 dalam internet, orang buat cantik-cantik je. Saya punya, macam entahlah. Hehehe...





glitter-graphics.com

No comments: