:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Friday 3 April 2009

Eh, Xnk La... ;-p

Dah lama aku x buat tag. Tiba2 terkejut sebab kena tag. Nak kena ye, sapa yg bg tag ni... Hehehe... Xpelah, demimu... Hahaha!

1. Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama blog itu?
--> MaZNI PutERi :: Langkah Demi Langkah ~ Bila Minda Berfikir, Hati Berbicara. Sebenarnya nama asal dari awal pembabitan aku dlm dunia blogging ni pd thn 2005, 'Bila Minda Berfikir, Hati Berbicara' je... Idea dtg secara spontan, masa nk start up blog tu la. Masa tu guna blog kt friendster je...

2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
--> http://www.ma2niput3.blogspot.com/
Nama aku as writer sbnrnye. Cuma ada guna numeral skali. Bunyinye tetap MaZNi PutERi.

3. Apakah method dalam penulisan blog anda?

--> Macam-macam.
Kebanyakan lebih kepada apa yg berlaku sehari-hari... Tapi aku tidaklah secara terperinci apa yang berlaku... Cuma lebih kepada bentuk puisi...

4. Pernah tak terasa nak hapuskan blog anda? Kenapa?
--> Tak!
I love this blog... Ia ibarat suara hati aku...


5. Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?
--> Pendapat? Dah 'dapat' pun... Hehehe...

6. Senaraikan calon yang akan di Tag.
--> Sapa-sapa jelah yg nk buat...

No comments: