:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Wednesday 11 February 2009

Tak Perlu Kau Berpura-pura...

Sampai bila kau mahu berpura-pura...
Sedangkan sudah ku katakan yang aku sudah mengetahui semuanya...
Tak perlu lagi kau teruskan lakonanmu itu...
Tiada gunanya lagi, kerana hatiku sudah tegar dengan perbuatanmu itu...

Aku sudah mengetahui tentang kecuranganmu...
Aku sudah mengetahui tentang pendustaanmu...
Aku sudah mengetahui segala-galanya...
Semuanya sudah ku tahu...

Tak perlu lagi kau berpura-pura menyayangiku...
Tak perlu lagi kau berpura-pura menyintaiku...
Tak perlu lagi kau berpura-pura merinduiku...
Sedangkan ku tahu, semuanya tiada padamu...

Ku pinta, hentikanlah semua ini...
Kerana aku tidak lagi ttegar untuk bersabar...
Tidak lagi tegar untuk menahan rasa hati...
Kerana di hatiku, tiada lagi dirimu...

No comments: