:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Thursday 5 February 2009

PROMOSI : www.trymasak.my

ni gmbr masa presentation proposal tuk 'Jalan-jalan Cari Makan' Club


Salam sume...
Ok, jgn terkejut ek...
Mmg aku dah lama xupdate...
Nnt aku citer nape aku dah lama xupdate...

Tp, arini aku nk promote dulu website ni...
website ni actually aku baru je tau semalam...
Mesti korang pelik, apsal aku ni tetiba promote website...
Actually, website kwn aku yg buat...
Kwan masu aku study kt MSU dulu...
Namanye Ali...
Aku ada citer dlm artikel sblm ni psl2 clasmate aku sume...
So, smlm ktrg YM...
Aku baru tau yg dia dh brenti keje n setup new company gn abg dia...
company buat website r...
eh, betul ke Ali?
Kl salah, betulkn ey...
Aku luper r...

So, disebabkn dia kwn aku, mesti r aku nk tlg dia kn...
So, daftar2kanlah diri anda sume di website ni...
Ko ni cam tau2 je aku suka masak...
Hahaha!
Eh, lupe lak aku...
Ko kn pengacara 'Jalan-jalan Cari Makan...'
Hehehe...
Jgn mrah yer...

No comments: