:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Tuesday 17 February 2009

Tercipta Untukku : Bila Ada Dia Di Sisi

Bila ada dia si sisi…

Menemani sepanjang perjalanan…

Menempuhi segala onak & duri…

Liku-liku kehidupan…


Bila ada dia di sisi…

Menjadi pendengar yang setia…

Menjadi penasihat yang tegar…

Setiap langkah kakiku…


Bila ada dia di sisi…

Aku semakin tabah melalui semua ini…

Aku semakin kuat menghadapi segala cabaran…

Mencapai segala cita-cita…


Bila ada dia di sisi…

Hidup terasa indah…

Dunia terasa bahagia…

Akhirat menjadi jalan tuju…


Aku bersyukur ke hadrat-MU Ya Ilahi…

Kau pertemukan aku dengan seorang insan…

Yang akhirat menjadi tujuan…

Dunia menjadi sandaran…


Buat dirimu, yang ada di dalam hatiku…

Setiap tika & saat…

Terima kasih kerana menerima diri ini seadanya…

Mencintai diri ini sepenuh hatimu…


“Sungguh…

Hanyalah dirimu yang aku cintai…

Dan sungguh…

Ku kan di sisimu hingga ku mati…”

No comments: