:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Tuesday 10 February 2009

Sebuah Pencarian di dalam Penantian...

Bukan aku mahu mencari...
Kerana bagiku segala-galanya pasti akan datang sendiri...
BENAR! memang semuanya berlaku dengan sendriinya...
Aku xpernah merasai kekecewaan sebegini...
Bukan kerana cinta dikhianati...
Bukan kerana cinta didustai...
Tapi kerana diri ini dibohongi...
Tanpa langsung aku menyedarinya...
Cinta tidak bersalah...
Sedikitpun tidak...
Kerna ku tahu cinta itu suci...

Tapi entahlah...
Saat hati diberi untuk mengenali dengan sesungguhnya...
Dugaan pula yang datang...
Ujian pula yang menimpa...
Aku redha. aku pasrah, andai ini takdir-NYA buatku...
Namun, sesungguhnya...
Ujian ini terlalu berat...
Maaf andai kukatakan...
Sukarnya untukku meletakkan kepercayaan kepada insan bernama lelaki...
Sukarnya untukku memulakannya semua setelah sega-galanya yang terjadi ini...

CINTA...
Hadir saat tak terduga...
Pergi saat aku memerlu...
Tabahkanlah hatiku...

No comments: