:: Nuffnang ::

:: Pengikut Setia ::

Monday 1 February 2010

Sepatutnya Kena Kerja, Tapi Saya Malas

Hari ini kan KL cuti, tapi kemalasan benar-benar mencengkam diri. Ceh, ayat tak boleh blah kan. Hehe... Sakit kepala macam ala-ala nak demam ni. Apa taknya, 2 hari cuti, tak lekat kat rumah pun. Bila cuti hari ni, apalah salahnya saya berekat-rehat sambil mengemas bilik saya tu.

Susah nak cakap, kenapa saya mula buat perangai macam ni. Mungkin sebab saya sangat-sangat penat bekerja dengan pelbagai tekanan. Ya! Saya sangat tertekan! Ingat suka ke kerja dalam keadaan tertekan? Serius, sampai satu tahap, saya memang tak tahan!

Saya tak boleh cerita dengan terlalu detail mengenai ini, sebab bahaya. Takut ada yang mengenali membaca di sini, tahu pula cerita ini ditujukan kepada siapa. Cukuplah ini je yang mampu saya cerita.

Kalau ada rezeki saya untuk mengikut bakal suami ke sana, insyaAllah. Saya sangat-sangat berharap.. Doakan saya ya!

Nota Hati : Penat!

No comments: